Lényegre törő reklámajándékok
Az ajándékozás egyfajta művészet, hiszen míg egyesek mindig beletrafálnak abba, hogy mit kell vásárolni valakinek, addig mások mindig melléfognak a választással. Egyéni ajándékozáskor ennek nincs olyan nagy súlya, mint az üzlet világában a reklámajándékok kiválasztásának.
Egyrészt azért, mert a céges ajándékok befolyásolhatják a jövőbeli üzleti kapcsolatot az ügyfél és a szóban forgó vállalat között. Továbbá a reklámajándékok megrendelése általában nagyobb tételben történik, ami megterhelő kiadás lehet a vállalat számára, így nem engedheti meg magának, hogy mellényúljon.
Ezért valamilyen szintű piackutatást kell végezni, hogy ki, mit ad el reklámajándékként és ezeket hogyan, milyen technológiával és mennyiért emblémázza fel? A legnagyobb kérdés mindezek közül az, hogy mit? Mi az, amivel igazi meglepetést okozhat, amivel profizmust és elkötelezettséget sugároz vagy éppen a lazaságát akarja híresztelni? Ugyanis a reklámajándékok egész palettája várja az érdeklődő cégeket, amiből nem is olyan egyszerű választani.